Doritos’tan Gençlere Güçlü Destek: “Gerçek Siz Seminer Programı”
Kampanyalarıyla gençleri kendileri olmaya ve potansiyellerini ortaya çıkarmaya teşvik eden Doritos, gençlere verdiği desteği yeni bir boyuta taşıyor. Sivil toplum kuruluşu Ehil Genç ile Gerçek Sen Seminer Programı’nı hayata geçiren Doritos, gençleri 21. yüzyılın yetkinlikleriyle donatmak için çalışıyor. Doritos, bu iş birliğine paralel olarak gençleri belirli kalıplara sokmaya çalışan yaklaşımları mizahi bir dille eleştiren “Örnek Genç” reklam filmini de yayınladı.
Gençliğin ve dinamizmin markası Doritos, bu alanda da yeni ve değerli sosyal sorumluluk çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda, kısaltması YetGen olan sivil toplum kuruluşu Uzman Genç ile iş birliği yapan Doritos, Gerçek Sen Seminer Programı’nı başlattı. uyguladı. Program, 17 Ocak Salı günü saat 19:00’da “Z Kuşağı ve Yetkin Olmak” konulu seminer ile başladı. Günümüz dünyasında uzman olmanın anlamı ve Z kuşağının ihtiyaç duyduğu yetkinliklerin ele alındığı seminere Erhan Erkut, Evrim Kuran, Bekir Ağırdır ve Kerem Dündar katıldı. Program, 26 Ocak Salı günü saat 19:00’da gerçekleşecek olan “Geleceğin Eşyaları” semineri ile devam edecek. Seminerde Erhan Erkut, Ömer Aras ve Sinan Canan iş hayatının dönüşümü, yeni dünya meslekleri ve profesyonel seyahatte yetkinliklerin önemi üzerinde duracaklar.
Nisan ayına kadar devam edecek Gerçek Sen Seminer Programı’nda iş dünyasındaki değişim, öne çıkan yeni meslekler ve yetkinlikler, sürdürülebilirlik, yenilikçilik ve daha birçok güncel bahis uzmanlar tarafından anlatılacak ve tartışılacak.
Doritos, “Gerçek Sen” kampanyası kapsamında “Örnek Genç” reklamını da yayınladı. Ticari sinemada gençlere belirli kalıp yargılar ve kendi önyargılarını dayatmaya çalışanlar oyuncak bebek figürü üzerinden esprili bir dille eleştirilmekte ve gençler kendileri olmaya çağrılmaktadır.
“Gençleri 21. yüzyılın yetkinlikleriyle donatmayı hedefliyoruz”
hakkında açıklama yapmak PepsiCo Seren Çankırı, Gıda Pazarlama Kıdemli Müdürü “Gençlerin markası Doritos olarak geleceğimizin teminatı her zaman gençlerimizin yanındadır. Gençlerin hayallerini ve potansiyellerini gerçekleştirmelerini istiyor, bunun için onları teşvik ediyor ve destekliyoruz. Bugün ülkemizdeki gençlerin umutlarını, hayallerini ve gelecek beklentilerini güçlü tutmaları için teşvik edilmesi gerektiğine inanıyoruz. Bu yaklaşımın bir modülü olarak YetGen ile çok keyifli bir işbirliğine imza attık. Bu iş birliği kapsamında hayata geçirdiğimiz Gerçek Sen Seminer Programı’nda gençlere 21. yüzyılın yetkinliklerini kazandırmayı hedefliyoruz.”
“Gerçek Sen kampanyasıyla gençleri kendileri gibi olmaya davet ediyoruz”
Real You kampanyasına gönderme Çankırı “Maalesef gençleri makul kalıplara sokmaya, belli ön yargıları dayatmaya ve kendileri olmalarına engel olmaya yönelik bir anlayış olduğunu görüyoruz. Ancak Doritos, hayata geçirdiği kampanyalarla yıllardır gençleri kendileri gibi olmaya davet ediyor ve gelişimlerinde öncü olmayı hedefliyor. Gençlere empoze edilmeye çalışılan ‘örnek gençlik’ kavramını bu kampanya ile tartışmak istedik. Reklam sinemamızda örnek gençlik kavramının tırnak içinde vücut bulmuş hali olan bir figürü Türkiye’ye tanıtıyoruz. Buradan hareketle eğlenceli bir dil ve yaklaşımla kavramı tartışmaya açıyoruz.”
Kapsamlı program!
Gerçek Sen Seminer Programına katılmak isteyenler https://www.gerceksen.doritos.com.tr/ adresinden kayıt yaptırabilirler. Seminerler, sertifika almak isteyenlerin kaydı ile slaytta yapılmakta ve aynı zamanda Doritos Türkiye Youtube kanalından canlı olarak yayınlanmaktadır. Canlı yayını ve slayt saatini kaçıranlar için Doritos Youtube kanalına yüklendi. Böylece kaçırılan kişinin semineri site üzerinden tekrar izlemesi mümkün olacaktır.
Program kapsamında dijital okuyucu yazarlığı, Marka Yaratma ve Girişimcilik, Z Kuşağı Mesleği Nasıl Planlanır, Metaverse ve Sürdürülebilirlik gibi konularda uzmanlar tarafından seminerler verilecek. Ayrıca çalışma hayatındaki dönüşüm, en çok tanınan meslekler, mesleki seyahatte yetkinliklerin önemi ve kendini farklılaştırma gibi konular ele alınacaktır. PepsiCo liderleri de bu etkinliklere düzenli olarak katılarak vizyon ve deneyimlerini gençlerle paylaşacak. Gerçek Sen Seminer Programı Nisan ayına kadar devam edecek.
“Örnek Gençlik” kampanyası
Doritos, Örnek Gençlik kavramını tartışmaya açan bir imajla gençlere verdiği desteği pekiştiriyor. Gençlerin kendileri olmalarına izin vermeyen ve onları şekillendirmeye çalışanları mizahi bir dille eleştiren yeni kampanya kapsamında Doritos, ilk olarak “Örnek bir genç nasıl olmalı?” sorusunun cevabını arayan Doritos, daha sonra yayınladığı reklam filmi ile Örnek Genç kavramının vücut bulmuş hali olan oyuncak bebek figürünü tüm Türkiye’ye tanıtıyor.
Örnek Gençlik figürü, toplumun önyargılarıyla şekillenen, kendisi olma şansı bulamamış, gençlerden beklenenin temsilini üstlenen bir figür olarak karşımıza çıkıyor. Gençlerin oturup konuşmalarına karışmak isteyenleri oyalamak amacıyla hayata merhaba diyen Örnek Genç’in temel amacı, tüm dikkatleri üzerine çekmek, gençlerin daha rahat bir hayat yaşamasını sağlamak ve motive etmektir. gençler kendileri olsun.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı